خرید جم کلش اف کلنز Clash Of Clans خرید ارزان از سوپرسل | gamerforum

در ضمن از نصب کلش آو کلنز مود شده با سرور ساختگی خودداری کنید. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. کاراکترهای جدیدی که به بازی اضافه شده‌اند امکان استفاده از تاکتیک‌ها و ترکیب‌های جدید را به شما می‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم اگر برای مدتی طولانی از بازی Clash of Clans دور بوده‌اید، حتما برخی از نیروهای جدید را امتحان کنید. اگر بخواهید فقط با ترکیب قدیمی خود پیشروی کنید، شاید نتوانید به اندازه دیگر کاربران موفق شوید.

  • برای این بازی در مدت زمان مشخصی آپدیت میاید و شما می توانید آپدیت های جدید بازی کلش اف کلنز و بازی دیگری مانند کلش رویال، پابجی موبایل و غیره را از سایت جت روید دانلود کنید.
  • شما می توانید با اتحاد بین چند قبیله یک کلن تشکیل دهید یا عضو یک کلن شوید و به جنگ های قبیله ای به پردازید تا بتوانید منابع بیشتری جمع آوری کنید، و امتیاز به دست بیاورید.
  • اگر یک جای خالی پشت دیوارهای شما وجود دارد که فکر می‌کنید دشمن نیروهایش را آن‌جا خالی می‌کند، حتما آن‌جا را با تله‌های مختلف پر کنید.
  • برای اجرای بازی کلش آف کلنز در کامپیوتر می‌توانید به سراغ شبیه‌سازهای اندرویدی بروید.

خیر، در حال حاضر نیازی به استفاده از فیلترشکن برای تجربه این بازی نیست. گوشی‌هایی که به اندروید 5.0 یا بالاتر مجهز هستند، می‌توانند از پس اجرای این بازی بربیایند. در گوشی‌های قدیمی و ضعیف ممکن است مشکلاتی مثل گرم شدن بیش از حد گوشی به وجود بیاید.

بهترین گجت‌های موبایل گیمینگ + جایزه ویژه

چرا که ممکن است از اکانت و اطلاعات شما سوء استفاده شده و عواقب ناخوشایندی برای شما به همراه داشته باشد . با خرید کارت طلایی یا گلد پس کلش و پایان فصل می توانید 25 میلیون اکسیر، 25 میلیون طلا و 250 هزار دارک اکسیر نیز دریافت کنید. این بازی به دلیل آنلاین و تحت سرور بودن در کنار دارا بودن سرورهای قدرتمند در زمینه جلوگیری از تقلب و سوء استفاده مود و هک نمی شود.

http://eco-communication.ir

مجله خبری گیمر فروم تماشای حمله به صورت زنده در حالی که دهکده شما مورد حمله قرار گرفته است. همچنین گیم سیتی از بنیاد ملی بازی های رایانه ای دارای مجوز میباشد. برای ذخیره‌سازی نوشته نیاز استوارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب کاربری نداریدثبت‌نام کنید. به شما این تضمین را می دهیم که از شماره تماس شما به هیچ عنوان استفاده تبلیغاتی نشود – شماره موبایل شما برای اطلاع رسانی شما از پاسخ به نظرتان دریافت می گردد. ظاهرا کاربران در این بخش رفتار مناسبی نداشته‌اند و در نهایت سوپرسل مجبور شد به صورت کامل این بخش را حذف کند؛ البته امکان چت در کلن‌ها همچنان وجود دارد.

اکانت کلش اف کلنز تاون هال 15 لول 272 کد 15530

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که کلش آف کلنز با خود به همراه آورد، بخش کلن آن است. کلن‌ها، در واقع به مانند یک اجتماع متشکل از تعدادی بازیکن‌اند که بحث ارتباط میان این بازیکنان را به سطح جدیدی وارد می‌کنند. بازیکنان از طریق کلن‌ها هم می‌توانند به صورت اهدای نیرو به یکدیگر، کمک حال هم باشند و هم با ارائه توصیه و پیشنهاد و به نوعی، ارتباط درون تیمی.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار