کلش آف کلنز دانزو | gamerforum

در سراسر دنیا این بازی جذاب توسط اقشار مختلف نصب و برای به دست آوردن دستاوردهای بیشتر تلاش می شود. شاید این سوال ذهن شما را درگیر کرده باشد که چه کسی در این بازی احتمال برد بیشتری دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید با جم کلش و چگونگی استفاده از آن آشنا شوید. بدون شک بازی موبایلی کلش آف کلنز یکی از دوست داشتنی‌ترین بازی‌هایی است که شما می‌توانید به سراغش بروید. این بازی به صورت کلی ایرادات چندان بزرگی ندارد که بخواهد آن را تحت تاثیر قرار دهد.

http://eco-communication.ir

در ادامه، با کلیک روی گزینه Install، بازی برای شما نصب خواهد شد. هنگامی که موانع کلش اف کلنز را از سر راه برمی‌دارید، در هر نقطه از 0 تا 6 جم یا جواهر به شما اعطا می‌شود. وقتی 50 مانع را بردارید، 10 جواهر و با حذف 500 مانع، 20 جواهر در بازی کلش آو کلنز Clash of Clans دریافت خواهید کرد. کلش اف کلنز در دسته‌بندی بازی‌های استراتژیک و اکشن کمپانی معروف سوپرسل قرار می‌گیرد.

  • اما عده‌اتی دیگر از پلیرهای کلش آف کلنز افراد حرفه‌ای هستند که به‌صورت رقابتی بازی می‌کنند.
  • پلیر های قدیمی بازی کلش اف کلنز از اهمیت و مزایای خرید این آیتم مطلع هستند.
  • ولی اگر فرم به صورت ناقص یا همراه با اشکال پر شود تا تصحیح این موارد ممکن است انجام خرید با تاخیر مواجه شود.
  • اگر هدف شما در این بازی تنها فارم کردن منابع است، می‌توانید با یک ترکیب ساده و ارزان (برای مثال گوبلین و آرچر) به موفقیت برسید.
  • در زمان باز شدن قفل ساختمان‌ساز در سطح 4 تاون هال بازی کلش آف کلنز، یک معدن جواهر وجود دارد که شروع به خراب شدن می‌کند ، اما امکان تعمیر آن در سطح سوم Builder Base وجود دارد.

بله مجله خبری گیمر فروم اف کلنز رایگان هست فنلاند بازی های شرکت سوپرسل اکثرا در ژانر استراتژی هستند که توصیه میکنیم بازی های دیگه این شرکت رو هم چک کنید. قیمت های محصولات مختلف کلش اف کلنز رو روی سایت میتونید مشاهده کنید. کلش آف کلنز یک بازی ویدیویی استراتژیک رایگان برای موبایل در سال ۲۰۱۲ است که توسط سازنده بازی فنلاندی سوپرسل ساخته و منتشر شده است.

فروشگاه بازی های موبایل

توجه داشته باشید که این بازی به صورت رایگان در اپ استور عرضه شده است و برای دانلود کلش اف کلنز برای ایفون نیازی به نرم‌افزار تغییر آی پی ندارید. بازی کلش آف کلنز کلش اف کلنز در دسته‌بندی بازی‌های استراتژیک و اکشن کمپانی معروف سوپرسل قرار می‌گیرد. بنابراین شما با پیشرفت در بازی، وقتی به اهداف خاصی دست پیدا می‌کنید، جم‌ها یا همان جواهرات یا سنگ‌های قیمتی به دستاوردهای شما تعلق می‌گیرد.

خرید جم بازی Zooba

ایمنی با درک اینکه توسعه‌دهندگان چگونه داده‌های شما را جمع‌آوری و هم‌رسانی می‌کنند شروع می‌شود. شیوه‌های حفظ امنیت و حریم خصوصی داده‌ها ممکن است براساس استفاده، منطقه، و سن شما متفاوت باشد. توسعه‌دهنده این اطلاعات را ارائه کرده است و ممکن است آن را درطول زمان به‌روزرسانی کند.

اکانت کلش اف کلنز تاون هال 14 لول 161 کد 15535

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار