خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی موبایل cp call of duty تاپ جم شاپ | gamerforum

همچنین هنگام ارتقا کلس مجله خبری گیمر فروم سه بخش نوار را به صورت کامل پر کنید. در سبک بتل رویال از وسایل نقلیه مختلف از جمله هلیکوپتر حتماً استفاده کنید. هنگام ورود به بازی با منوی پیچیده با گزینه های بسیاری مواجه خواهید شد.

خرید ۵۰۰۰ سی‌پی کالاف دیوتی موبایل

بسیار از باریکن‌ها قادر به پرداخت این هزینه برای گرفتن اسلحه متیک ندارند که اکتیویژن در سیزن ۷ راه‌حلی برای این افراد اضافه کرده. اکتیویژن به رسم هر سیزن اسلحه‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که در سیزن ۷ شاهد ۴ اسلحه‌ جدید هستیم. یکی از جدیدترین اسلحه‌های سیزن ۷ Switchblade نام دارد که جزو دسته‌بندی SMG است. این اسلحه عملکرد مشابهی با Mac 10 و Fenec دارد که برای فواصل نزدیک می‌تواند سریع‌تر از سایر اسلحه‌ها عمل کند.

دانلود رایگان جدیدترین آپدیت برنامه ها و بازی های اندروید

یا اگر بازیکنان دیگر به شما در استفاده از تقلب مشکوک شوند و حساب شما را ریپورت کنند بن می‌شوید. کاموها؛ از پوست اژدها گرفته تا بدنه طلایی، اسکین‌های مخصوص تجهیزات جنگی شما هستند. شما می‌توانید برای هر یک از اسلحه‌های خود اسکین‌های متفاوتی انتخاب کنید و ظاهر آن را برای خودتان شخصی‌سازی کنید. البته بدست‌آوردن بعضی از Camoها بسیار سخت است و باید مأموریت‌های ویژه‌ای را برای آن‌ها پشت سر بگذارید. باید در بازی امتیاز بالایی بدست بیاورید تا بتوانید اسکور استریک‌ها را فعال کنید.

  • برای نصب کالاف دیوتی موبایل از گوگل پلی، لازم است که نرم افزاری را انتخاب کنید که بتواند آی پی را به خوبی تغییر دهد.
  • اعضای هر کدام از تیم ها باید سعی کنند، بیس یا همان مقر تیم حریف را تصاحب کنند و از مقر خود نیز در مقابل حملات دشمن دفاع کنند و آن را حفظ نمایند.
  • با نصب این بازی روی موبایل خود، از هیجان کالاف دیوتی موبایل بهره خواهید برد.
  • آسان جم با توجه به اعتماد شما دوستان از معتبر ترین وبسایت های فروش جم و سکه ی بازی بوده و اطلاعات شما را محفوظ نگه داشته , لطفا به هیچ عنوان اطلاعات خود از قبیل نام کاربری و رمز عبور بازی در اختیار افراد تازه کار و سایتهای متفرقه قرار ندهید .

در ادامه این مطلب قصد دارد ۱۶ تغیر بزرگ در سیزن ۷ کالاف دیوتی موبایل را برای شما بیان کنیم. اکانت کرکی به اکانت‌هایی گفته می‌شود که، در آن فروشنده اکانت رمز ایمیل اصلی بازی را فراموش کرده و فقط رمز اکتیویژن را به یاد داشته باشد، تحت چنین شرایطی اکانت کرکی به حساب می‌آید. در صورتی که قصد خرید اکانت کالاف موبایل داشته باشید، به صورت جدی و حتمی به شما پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ عنوان به سمت خرید اکانت کالاف دیوتی کرکی نروید.

خرید Limited Time Offer کالاف دیوتی موبایل

به همین دلیل هم از این مورد در لیست ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل نام برده‌ایم. برای بهره بردن از ویژگی‌های مختلف هر سلاح باید موارد گوناگون را آنلاک کنید و برای این کار نیز باید با آن سلاح بازی کرده باشید. علاوه بر این، استفاده از کارت‌های Weapon XP نیز برای بالا بردن سطح آن سلاح امکان‌پذیر است. اسلحه سوم یکی از اسلحه‌های رگباری جدیدی است که در دسته‌بندی Assault قرار می‌گیرد. این اسلحه با نام Krig 6 در بازی‌های وارزون و کالاف دیوتی ونگارد حضور دارد و یکی از قوی‌ترین اسلحه‌های رگباری کالاف دیوتی است.

http://eco-communication.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار