خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلCall of Duty-CP با تضمین قیمت | gamerforum

مأموریت‌های این قسمت نیز که زیر مجموعه حالت multiplayer‌ هستند، با تغییر فصل‌های بازی، عوض می‌شوند. در بازی call of duty mobile با محیط گرافیکی بسیار باکیفیت مواجه می‌شوید. این بازی برای گوشی به خوبی بهینه‌سازی شده ولی همچنان سنگین است و بهتر است برای آن از دستگاه‌های قوی استفاده کنید. یکی از جالب‌ترین نکات در مورد گرافیک این بازی، مختار بودن شما در دانلود عناصر گرافیکی آن است. بعد از نصب گیم و دانلود دیتای آن که مربوط به گیم‌پلی اصلی و نقشه‌ها است، بازی دانلود جزئیات گرافیکی را شروع می‌کند.

تغییر نمایش اطلاعات هر اسلحه

ممکن است منوی مجله خبری گیمر فروم کمی گیج کننده به نظر برسد، اما جای نگرانی نیست. با گذشت زمان کار با منو راحت تر شده و با انواع بخش های منو آشنا می­شوید. از بین این سطوح بازی،ranked باعث دریافت امتیاز بیشتری برای شما می شود. مرکزیت بازی در حالت چند نفره قرار دارد و می توانید با دوستان خود برای بازی در تیم ها همراه شوید. SKS را مدت‌هاست که به عنوان سلاحی محبوب در COD Mobile می‌شناسیم. کافیست تنها یک گلوله آن به بالاتنه دشمن اصابت کند تا منجر به مرگ وی شود.

آموزش بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن و بدون آن

با توجه به ویدیوهای منتشر شده نحوه‌ عملکرد آن بسیار سریع بوده و تیرها را با سرعت زیاد پشت‌سرهم شلیک می‌کند. با استفاده از CP می­توانید تجهیزات مورد نیاز خود را از فروشگاه بازی تهیه کنید. توصیه می شود جهت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به وب سایت های معتبر این حوزه مراجعه کنید. این یک روش آسان و کاربردی برای نصب بازی کالاف دیوتی موبایل از طریق گوگل پلی برای زمانی است که دیگر روش ها، به خوبی عمل نمی کنند. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که می توانید به سایت های دانلود بازی رفته و به صورت مستقیم، بازی خود را دانلود کنید. اما اگر به دنبال راهکاری مطمئن برای نصب و دانلود بازی خود هستید، گوگل پلی، بهترین گزینه خواهد بود.

کالاف موبایل ریجن هند کد 8000

در واقع توانایی اجرای کالاف در این گوشی به صورتیست که اگر گرافیک بازی را روی High تنظیم کنید، می‌توانید به میانگین سرعت اجرای ۶۰ فریم در هر ثانیه دست یابید. جای دارد به این نکته هم اشاره کنیم که این مدل در ۲۰ دقیقه تست بازی کالاف دیوتی حدود ۱۵ درصد از شارژ باتری‌اش را مصرف کرد. گرافیک بازی کال اف دیوتی را بسته به مدل گوشی موبایل و رم آن می­ توانید از داخل خود بازی تنظیم کنید، هرچه رم گوشی شما بالاتر باشد می­ توانید با گرافیک بالاتری بدون لگ بازی کنید.

http://eco-communication.ir

یکی از اقتصادی ترین و بهترین گوشی ها برای بازی کالاف دیوتی این میانرده‌ی شیائومیست که با توجه به تراشه‌ پردازنده اسنپدارگون ۷۲۰G که در بطن آن قرار گرفته، قادر به اجرای این بازی یا تنظیمات گرافیکی اولترا و متوسط ۴۰ فریم در هر ثانیه است. شاید بتوان از CBR4 به عنوان بهترین گان بتل رویال کالاف دیوتی موبایل یاد کرد. این سلاح بیشتر برای نبردهای نزدیک و متوسط به درد می‌خورد و برای اهداف راه دور گزینه مناسبی نیست. همچنین باید بگوییم که برای کامل کردن برخی از رویدادها ناچار به استفاده زیاد از Gunsmith هستید، چون برای پیشروی در آن‌ها به برخی از بهترین اتچمنت های کالاف دیوتی موبایل که مناسب سلاح‌های خاص باشند، نیاز خواهید داشت.

  • اگر از وی‌پی‌ان استفاده کنید، بازی حساب شما را بن می‌کند چون به تغییر IP حساس است.
  • کاراکتر می‌تواند نقش پشتیبانی داشته و هم‌تیمی‌هایش را پوشش بدهد و برای این کار باید از یک اسلحه تک تیرانداز استفاده کند.
  • منطقه بازی رفته رفته کوچکتر می‌شود و در نتیجه گیمرها باید در فضای محدودتری با هم تقابل کنند.
  • در بازی های بقا و اکشن، مخصوصا در نسخه ی اندروید، این بازی هواداران زیادی را به خود اختصاص داده است.
  • در بازی کال آف دیوتی موبایل (شبیه به اکثر بازی های شوتر آنلاین) قسمتی تحت عنوان بتل پس وجود دارد که با خرید cp کالاف دیوتی میتوانید آن را خریداری کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار