خرید و فروش اکانت پابجی و اکانت کالاف دیوتی | gamerforum

داستان و ایده مجله خبری گیمر فروم این بازی از یک فیلم ژاپنی به اسم battle royale الهام گرفته شده است که در زمان خود یک فیلم بسیار موفق به شمار میرفت و فروش بسیار خوبی در ژاپن و دیگر کشور های جهان داشت. پابجی موبایل در منطقه خاورمیانه بسیار محبوب بود اما در دیگر مناطق و بازارها رقابت اصلی بین کالاف دیوتی موبایل و فورتنایت بود. برای آپدیت کردن و خریدهای بازی فورتنایت نیز باید پول مخصوص بازی را هزینه کنید.

پابجی: بتل‌گراندز

برای دانلود بازی پابجی و آپدیت پابجی موبایل با لینک مستقیم با ما همراه باشید. همانطور که گفتیم پابجی موبایل همانند بازی‌هایکالاف دیوتی موبایلو فورتنایت بازی به سبک بقا اکشن است. بازی به این صورت است که ۱۰۰ بازیکن آنلاین که شما هم یکی از آن‌ها هستید. این بازیکنان هر کدام باید تلاش کنند تا با استفاده از منابع و سلاح‌هایی که در جزیره است به مبارزه بپردازند و زنده بمانند. هر گروه یا فردی که آخرین افراد زنده در جزیره باشند برنده بازی می‌شوند.

http://eco-communication.irخرید یوسی پابجی بازی موبایل از سایت های معتبر مانند سایت آسان جم به راحتی امکان پذیر می باشد. نکته آخری که بسیار اهمیت دارد این است که با خرید یوسی پابجی موبایل به‌راحتی می‌توانید لباس‌های مناسب با هر مکانی را بخرید و از آن در مکان‌هایی که مورد نیاز است، استفاده کنید. کنترل‌های دکمه‌ای شاید ساده به نظر برسند، اما در موقعیت‌های حساس و استرس‌زا باعث می‌شوند، کمتر دچار اشتباه شوید، چراکه کنترل‌های دیگر نیاز به تمرین و عادت کردن دارند.

دانلود پابجی موبایل : بازی PUBG MOBILE

این بازی با گرافیک بالا سعی در ساخت صحنه‌های جنگی دارد که به واقعیت نزدیک باشد و شما را در استرس مربوط به جنگ قرار دهد. در بازی کالاف نیز شما باید برای خرید تجهیزات و آپدیت‌ها از پول بازی استفاده کنید. شما با اقدام برای خرید سی پی کالاف دیوتی می‌توانید تمامی خریدهای درون برنامه‌ای را انجام دهید و قدم‌های سریع و مثبت را برای رسیدن به پیروزی بردارید. بخش گرافیک، مهم‌ترین تفاوت نسخه موبایل این بازی با نسخه پی سی است. پابجی موبایل اصل در این بخش عملکرد خوبی دارد اما بسیاری از موارد از جمله کیفیت اسلحه، نور، بافت محیط، درختان و گیاهان و دیوارها، در مقایسه با نسخه پی سی ضعیف‌تر به نظر می‌رسد.

بهترین تنظیمات پابجی برای کنترل وسایل نقلیه

فرقی نمی‌کند که دستگاه شما چیست و یا اینکه چه مدتیست پابجی بازی می‌کنید، این حالت به روان بودن بازی کمک می‌کند و باعث می‌شود که نرخ فریم نیز بیشتر شود. در این حالت شناسایی و دیدن دشمنان نیز به تبع راحت‌تر می‌شود. در صورت که دستگاه شما ضعیف است میتوانید از نسخه پابجی موبایل لایت استفاده کنید.

  • سلام دوست عزیز؛ طبیعی است و پس از اجرا نیاز به دانلود برخی موارد وجود دارد.
  • حتما پیش از دانلود بازی پابجی موبایل پیش نیازهای آن را چک کنید.
  • اگر بازی پاک شود و یا گوشی رو عوض کنید، تمام اطلاعات و مراحل شما پاک می‌شود و بازی رو باید از ابتدا شروع کنید پس بهتر است در همان شروع اولیه بازی اکانت خود را در شبکه‌های اجتماعی ذخیره کنید.
  • بنابراین اگر با Gmail کار کنید، بازی از روی گوشی پاک شود، می‌توانید روی گوشی دیگر همان اکانت را داشته باشید.
  • فعالین حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال به تازگی با یک مفهوم جدید به نام متاورس Metaverse روبه‌رو شده اند.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار