دانلود کالاف دیوتی موبایل سیزن 1 Call of Duty®: Mobile کافه بازار | gamerforum

برای این منظور، کافی است که از Call of Duty Activision استفاده کرده یا اینکه در صورت عدم دسترسی به آن، به صورت مهمان وارد بازی شوید. اگر هم از ورود به سیستم از طریق فیس بوک اقدام می‌کنید، می‌توانید از مزایایی مانند تجربه بازی با یک اکانت در دستگاه‌های مختلف برخوردار شوید. بنابراین، شاید نیاز داشته باشید که اطلاعاتی را از گوشی خود پاک کرده و برای بازی، حافظه مناسب ایجاد کنید. اگر چنین سیستم‌های مجازی را چه روی اندروید و چه روی آیفون داشته باشید، به راحتی می‌توانید یکی از پرطرفدارترین بازی‌های چند نفره آنلاین موبایل را تجربه کنید.

* لطفا به نکات زیر توجه فرمایید *

بازی آنلاین کالاف دیوتی موبایل که در ایران و تمام دنیا از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردار است نیز دارای یک واحد پولی است که به آن (سی پی / CP) گفته می شود. کاربران این بازی پرطرفدار می توانند با خرید پک های مختلف سی پی ، اسکین ها و سایر آیتم های درون بازی کالاف موبایل را خریداری کنند و لذت بیشتری از بازی خود ببرند. بازی کالاف دیوتی موبایل و سی پی کالاف دیوتی موبایل از محبوب‌ترین بازی های شخص سوم و اکشن موبایل به شمار می آید. یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که در بازی‌های موبایلی ممکن است بازیکنان را کمی اذیت کند، مسئله کنترل خواهد بود.

نقشه‌های بازی؛ ویژه باهوش‌ها

یکی از بهترین روش هایی که می توان در مدت زمان کم به وضعیت قابل استنادی رسید، خرید سی پی کالاف دیوتی است. البته شما به عنوان کاربر ایرانی در صورتی که کارت اعتباری خارجی نداشته باشید امکان خرید برای شما وجود نخواهد داشت. در بازی کالاف دیوتی موبایل شما میتوانید در دو حالت بتل رویال و multiplayer به رقابت با سایر بازیکنان بپردازید اما در اکثر بازی های بتل رویال شما نمیتوانید با چنین حالت هایی رو به رو شوید.

دیدگاه دربارهٔ «کالاف دیوتی موبایل : معرفی بازی موبایل افسانه Call of Duty»

با اینمجله خبری گیمر فروم شما بازی خود را در معرض دید خریدارانی قرار دهید که قصد،خرید اکانت کالاف دارند. اگر از ارزش واقعی حساب خود اطلاعی ندارید ، می توانید به قسمت فروش بروید و ارزش واقعی بازی خود را محاسبه کنید و سپس اقدام به ثبت آگهی کنید. اگر شما همچنین یک کاربر موبایل هستید، ممکن است بخواهید حساب کالاف دیوتی موبایل خود را بفروشید یا حساب سطح بالاتری بخرید.

http://eco-communication.ir

هنگامی که مهمات‌تان تمام شد، با جست و خیز در برابر دشمن، می‌توانید زمان بیشتری برای خود خریده و مهمات جدیدی پیدا کنید. این ترفند پوششی به ظاهر ساده است، اما در بسیاری از اوقات به دردتان خواهد خورد. بسته به دستگاهی که از آن برای تجربه بازی Call of Duty Mobile استفاده می‌کنید، مطمئنا یک تنظیم گرافیکی خاص برای‌تان تشخیص داده می‌شود که می‌توانید آن را تغییر دهید.

  • در این بازی حدودا بیش از ۳۸ نقشه در حالت‌های مختلف وجود دارد که شامل نام‌های خاطره‌انگیزی مانند Crossfire، Crash و حتی Standoff و Slums می‌شود.
  • شما می‌توانید تعیین کنید که با چه سلاحی می‌خواهید بازی را شروع کنید.
  • اشاره به این نکته هم خالی از لطف نیست که در حال حاضر پایجی یک نسخه جدیدی با نام New State را روانه بازار کرده که می‌‌تواند به عنوان رقیب برای کال آف دیوتی موبایل به شمار برود.
  • با اشغال کردن هر کدام از این منطقه‌ها و نگه‌داشتن آن‌ها، امتیاز گروه زیاد می‌شود.
  • چگونه تمام اسکین های کالاف دیوتی موبایل را ببینیم؟ Gunsmith به شما اجازه می‌دهد که بتوانید سلاح‌های‌تان را شخصی‌سازی کنید و از اتچمنت‌ها و اسکین‌های مختلف بهره ببرید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار