نکات مربوط به اجرای سقف کاذب و کناف

نکات مربوط به اجرای سقف کاذب و کناف

در آخرین مرحله هم، لامپ های سقف کناف رو در محل هایی که قبلا برش زدیم و خالی کرده بودیم نصب می کنیم و بعد هم سقف کناف ما کاملا آماده اجرای کناف سقف هست. تاسیساتی که نیاز است در زیر کار استفاده شود می تواند بدون نیاز به تخریب و شیار زنی های سنتی از فضاهای بین کناف و سقف و یا دیوار اصلی عبور کند. کناف ها یک عایق خوب برای صدا و حرارت هستند به همین دلیل امروزه بیشتر در آپارتمان ها از این مصالح نوین استفاده می شود تا علاوه بر جلوگیری از مزاحمت برای همسایگان در برابر حرارت نیز عایق خوبی باشند. برای اینکه این مزیت تقویت شود از عایق های پلی استایرن و پشم سنگ در بین دو پانل گچی استفاده می شود. نحوه اتصال کناف ها بسیار انعطاف پذیر است و به راحتی به زیر سازهای فلزی و پروفیلی متصل می شود که این مزیت نیز بر روی بالا بردن مقاومت در برابر زلزله کمک می کند.

برای عبور آسان تاسیسات مکانیکی و بری در راستای افقی در مرحله تولید برش های H شکل به فواصل هر ۵۰cm یه روی استادها ایجاد شوند. برای این منظور صفحات دارای ویژگی مقاومت در برابر حریق و حریق و رطوبت در یک یا چند لایه توصیه می شود. به میزان کافی آب در یک ظرف تمیز ریخته و پودر گچ را به آرامی روی سطح آن می ریزیم. ملات گچ ساتن به ضخامت ۱ تا ۳ میلیمتر در مدت ۴۰ تا ۸۰ ̜ ۱۰۰ دقیقه روی تمام سطح کار کشیده شود سپس با استفاده از ماله گچ کاری سطح کار پرداخت می شود.

  • متخصصان بعد از بازدید محل، با توجه به‌ میزان مصالح و تعداد روز موردنیاز، هزینه تعمیر کناف را اعلام ‌‌می‌کنند.
  • در این نوشته قصد داریم تا شما را با سقف کاذب کناف بیشتر آشنا کنیم.
  • علاوه بر سبک بودن پنل Knauf ، اتصال انعطاف پذیر پنل ها به پروفایل ها باعث کاهش نیروی زلزله نیز می شود.
  • اجرای سقف کاذب و کناف امروزه به محیط های دیگری همچون مغازه ها، شرکت ها، واحد های تجاری و… وارد شده است که هرکدام از آن ها دارای طرح ها و رنگ های زیبا و منحصر به فرد خود می باشد.

به این صورت که علامت تراز یا همان فاصله ارتفاعی سقف کاذب از سقف سازه ای رو به صورت نشانه های رنگی، روی چهار دیوارِ محیط مشخص می کنیم. شرکت آکس طرح و ساخت با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت در زمینه ساخت و ساز و فروش مصالح ساختمانی اکنون امکان خرید آنلاین محصولات از سراسر کشور را ایجاد کرده است. شرکت کی پلاس با استفاده از فناوری های نوین روز دنیا و تولید محصولات با کیفیت تحت لیسانس کناف آلمان، به توسعه و گسترش سطح کیفی صنعت ساختمان سازی نوین در ایران کمک شایانی کرده است. شرکت آکس طرح و ساخت به عنواننماینده رسمی شرکت کی پلاس، تمام خدمات و محصولات این شرکت را به طور گسترده در سطح کشور به هموطنان گرامی ارائه می نماید. سیستم کناف با توجه به هر وضعیت آب و هوایی محصولات مناسب با آن را ارائه می دهد. این نوع پوشش کاري راه حل مناسبی جهت غلبه بر مشکلات اجرایی دیوار زمینه، نظیر ناشاقولی وناصافی دیوار و یا شرایط نامناسب جهت اتصال پرلفیکس (رطوبت، میزان جذب، آلودگی و…) می باشد.

مراحل اجرای سقف کاذب رابیتس چیست؟

به علاوه، می توان انواع طرحها و نورپردازی ها را بعد از اجرای کناف روی سقف و دیوار ایجاد کرد. کناف سقف یکی از نام آشناترین سقف هایی به شمار می رود که شما چندین بار نام آن را شنیده اید. در واقع این مدل در بین سقف های کاذب قرار می گیرد و می توان از آن به دو شکل متحرک و همچنین ثابت بهره برد. طریقه ساخت آن نیز به صورت اتصال هایی است که به سقف انجام می پذیرد.

فروشگاه اینترنتی کناف دکوراسیون

در این مرحله باید درز هایی که وجود دارد را بتونه کاری کنید و کاملا بپوشانید تا یک سطح صافی ایجاد کنید. بعد از آن باید از یک لایه ماستیک استفاده کنید تا برای زیرسازی رنگ یک سطح صافی داشته باشید. در مرحله بعدی می توانید با توجه به سلایق خود رنگ های مختلف را انتخاب کنید و پنل خود را رنگ کنید. همانطور که مشاهده کردید نحوه اجرای سقف کاذب کناف بسیار آسان است و نیازی به نیروی کار زیاد ندارد. در اجرای کناف باید حتما به متریال هایی که استفاده می شود توجه زیادی داشت چرا که این متریال ها میزان مقاومت سازه را تعیین می کنند. یکی دیگر از خدمات لوکش دکو آرت ایران در خصوص کناف کاری تهران اجرای طرح های سقف کناف مغازه و فروشگاه میباشد .

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آکس طرح و ساخت است و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. در صورت خراب شدن لوله و غیره قسمت آسیب دیده به راحتی قابل شناسایی و تعمیر می باشد. در صورت آسیب دیدن دیواره های کناف ، منطقه آسیب دیده می تواند به راحتی تعویض و تعمیر شود.

کناف RG

که اين فقط مشکلات متداول اجراي سقف کاذب بود و ديوار نيز اشتباهات متداول مخصوص خود را دارد. اجزای این ساختار همانند ساختار دیوار از پروفیلهای گالوانیزه استاد و رانر برای ستون اصلی و پروفیل های گالوانیزه F47 – U36 – L25 برای سازه تیر می باشد. به طور کلی وقتی تمام تمرکز کارفرما روی پایین آوردن قیمت تمام شده باشد و تمرکز توجه از کیفیت و تجربه و مهارت های مدیریتی و اجرایی پیمانکار برداشته شود ، انتظار کیفیت ، عاقلانه نیست . پخش این گرد و غبار بر روی دیگر وسایل مشکلات زیادی را هنگام تمیزکاری و نظافت خانه به وجود می آورد. صفحات تصفیه کننده هوا و اکوستیک دارای هسته گچی از جنس زئولیت است.

برای اجرای سقف کناف در بازسازی ساختمان باید مراحل این کار را به ترتیب و به درستی انجام دهید تا لازم نباشد که هزینه های بیشتری را برای این کار صرف نمایید. سبک بودن کناف کاری کاهش بار ساختمان است و بین ده تا پانزده برابر از مصالح سنتی سبکتر است. با توجه به این ویژگی می توان مقاومت را در برابر زلزله بالا برد و همچنین اگر ساختمان تخریب شود خطرات جانی کمتری دارد.

به میزان کافی آب در یک ظرف تمیز ریخته و پودر پرفیلکس را به آرامی روی سطح آن می ریزیم. ( به ازای هر کیسه ۴۰ کیلوگرمی تقریبا با۲۲ لیتر آب مخلوط می شود) مدت ۳/۲ دقیقه گچ های باقی مانده روی سطح آب خیس شده وغرق می شوند سپس با استفاده از دست به آرامی و با همزن مکانیکی با سرعت پایین مخلوط می نماییم. فرصت بکارگیری پس از تهیه خمیر حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه است بهتر است بتونهکاری پس از اتمام کف سازی انجام شود. نصب و تراز نمودن صفحات روکش دار گچی باید حداکثر تا ۲۰ دقیقه پس از قرارگرفتن چانه ها بر روی زیر کار یا پشت صفحات انجم شود. اما برای اینکه با مشکلات بیشتری در زمان بازسازی مواجه نشوید باید بدانید که اجرای سقف کناف در بازسازی ساختمان چگونه باید صورت گیرد. فضای خالی پشت سقف کاذب، امکان استفاده از انواع عایق حرارتی و صوتی را فراهم نموده و دسترسی به تاسیسات الکتریکی و مکانیکی را میسر می سازد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار