خرید انواع یخچال فریزر ساید و دوقلو با بهترین قیمت

مبردهای یخچال و کولر گازی به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند از نظر ترکیب مولکولی. گازهای قدیمی مثل R12,R22,R134 همگی از یک نوع مولکول هستند؛ ولی گازهای جدید مثل R600,R410,R436,R407 همگی از چند نوع گاز تشکیل شده‌اند و موقع شارژ گاز باید به صورت مایع شارژ شوند تا میزان ورودی به یخچال فریزر یا کولر گازی متعادل باشد. فرون در سال ۱۹۲۰یخچال‌هایی را جایگزین یخچال‌های قبلی کرد که نسبت به مدل‌های قبلی کم خطر بودند. تا قبل از جنگ جهانی دوم تولید انبوه این یخچال‌ها و فریزرها برای مصارف خانگی معمول نبود.

۲. یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل پانوراما پلاس

بنابراین نمی‌توان تضمین کرد که کدام مدل برای شما چند سال کار می‌کند. اما در میان آن‌ها می‌توان برندهای دیپوینت، الکترواستیل، اسنوا ، امرسان و هیمالیا را بهتر دانست. اما علاوه بر اطمینان از اصل بودن، بهتر است قابلیت‌های آن را نیز مورد بررسی قرار دهید تا تمامی امکانات جدید را در خود داشته باشد. چیلر باعث می‌شود خنکی و سرما به طور یکنواخت در تمام طبقات یخچال پخش می‌شود. درضمن این محصول به سیستم گردش هوای خشک در محفظه‌ها مجهز است و بدین‌ترتیب هوای خشک موجود در فریزر به داخل یخچال نفوذ پیدا نمی‌کند و مواد غذایی سالم‌تر باقی می‌مانند.

اگر شما از مواد تازه استفاده می‌کنید این گزینه می‌تواند یک انتخاب مناسبی برای شما باشد. تماس حاصل نمایید تا کالای فوق را نقدی و یا اقساطی برای شما تهیه نمایند. رضا – من نیاز به نصاب داشتم و بعد از گشتن تو اینترنت سایت شما رو پیدا کردم. هادی – سلام توضیحات صفحه تون خیلی خوب بود مخصوصا اونجایی که مراحل کار رو توضیح دادین.

فریزر 10 فوت امرسان مدل F1060T/M

بیشتر کاربران از فضای مناسب این یخچال و امکانات کم‌صدا، بدون برفک بودن آن رضایت دارند. همچنین کاربران در مورد حفظ کیفیت مواد غذایی در یخچال و فریزر نظرات متفاوتی دارند. برخی از آنها این محصول را از این نظر عالی و برخی دیگر بی‌کیفیت می‌دانند. اما همه کاربران از امکاناتی چون سیستم یخساز و فیلتر تصفیه آب و ظاهر زیبای آن ابراز رضایت می‌کنند. اگر شما هم از طرفداران محصولات خانگی ال‌جی هستید حتما می‌دانید که محصولات این برند معمولا گران‌تر از سامسونگ و دوو است و البته تعداد کسانی که از این مدل یخچال فریزر رضایت داشته‌اند هم به نسبت برندهای تقریبا هم‌قیمت راضی‌تر بوده‌اند.

گنجایش فریزر این محصول دارای 271 لیتر می‌باشد که فضای مناسبی برای نگهداری مواد غذایی منجمد را فراهم می‌کند. لازم به ذکر است، بسیاری از افراد این مدل از «Beness» را جزو بهترین یخچال فریزر ایرانی قیمت‌مناسب بازار می‌دانند، اما با توجه به افزایش قیمت‌ها، میزان خرید آن نسبت به مدل‌های اصیل بخرید مشابه کمتر می‌باشد. امروزه برندهای ایرانی معتبری در عرصه‌ی تولید انواع یخچال فریزر فعالیت می‌کنند و توانسته‎اند با تولید محصولات با کیفیت به رقابت با برندهای خارجی بپردازند. یخچال و فریزرهای ایرانی از برندهای معتبر دستگاه‌هایی کم مصرف با طراحی ظاهری زیبا هستند. قیمت یخچال فریزر ایرانی خوب نسبت به محصولات مشابه خارجی کم‎تر است.

خریدی که به نسبت گران بوده و در صورتی که به‌درستی انتخاب نشود، می‌تواند دردسرآفرین باشد و بالعکس، انتخاب درست و به صرفه می‌تواند سالیان سال سبب رضایت و خوشنودی یک خانواده شود. بنابراین، سعی کنید با اطلاعات کامل راهی این بازار شوید تا بتوانید بهترین یخچال فریزر ایرانی را متناسب با نیاز خود خریداری نمایید. همچنین عموما یخچال‌های ایرانی دارای برچسب انرژی A یا A+ هستند. بنابراین بهترین یخچال فریزر ایرانی ضمن داشتن زیبایی در طراحی، باید از نظر مصرف انرژی نیز به‌صرفه باشد. این مدل از یخچال فریزرهای اسنوا، طراحی زیبایی دارد و مناسب خانواده‌های با جمعیت متوسط به بالاست. یخچال دارای ۵ طبقه و ۲ کشو مخصوص میوه و سبزیجات است و فریزر هم ۵ کشویی است.

  • سیستم کنترل دیجیتالی مجهز به پنل لمسی نیز روی درب یخچال قرار گرفته است که برای مشاهده و اعمال تنطیمات یخچال و فریزر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • مدل‌های مختلف یخچال فریزر دوقلو دارای حجم زیادی برای ذخیره‌سازی مواد غذایی هستند و از دیرباز تا به امروز مورد توجه بسیاری از خانواده‌های پرجمعیت قرار دارند.
  • یکی از مهم ترین قابلیت های یک یخچال می تواند قابلیت ساخت یخ باشد در یخچال های بوش وجود یخ ساز ها می تواند دلیلی برای خرید این دستگاه ها باشد .
  • تمامی برندهایی که در این مقاله معرفی کردیم خوب هستند و طبق بررسی و مقایسه‌های دقیق نوشته شده‌اند.
  • ناگفته نماند، کیفیت قطعات یخچال فریزرهای دیپوینت بسیار خوب بوده و فروش آن نیز در حال افزایش می‌باشد.
  • هر فرد بسته به سلیقه و بودجه خود، سبک و مدل مناسبی از یخچال را انتخاب می کند.

خرید انواع یخچال فریزر ساید و دوقلو با بهترین قیمت

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار