دانلود کالاف دیوتی وارزون موبایل بازی جدید | gamerforum

با این حال به نظر می‌رسد که حالت اول شخص به طور کلی جذابیت بیشتری داشته باشد و بسیاری به آن رجوع کنند. همچنین در رابطه با بخش کلی سلاح‌ها، سیستم لوداوت وارزون ۲.۰ مشابه‌ی مدرن وارفر ۲ است. در واقع بیش از ۵۰ سلاح در بخش‌های مختلف وجود دارند که هر کدام از آن‌ها شامل تجهیزات جانبی هستند.

Call of Duty: Warzone

مجله خبری گیمر فروم متن مطالب بازینامه در نشریات کاغذی یا رسانه‌های دیجیتال، بدون کسب اجازه از مدیر سایت ممنوع است. است، که قرار است سلاح‌ها، نقشه‌ها و اپراتورهای متعدد و جدیدی را به دل بازی بیاورد. اگر بازیکنان همکاری کنند، موفق‌ترند، می‌توانند همدیگر را نجات دهند و حتی به بازی برگردانند. در هر صورت هر حلقه‌ای را که انتخاب می‌کنید، همراهی همی‌تیمی‌هایتان را فراموش نکنید. بدون شک متغیرهای بسیار بیشتری در موفقیت شما در گولاگ جدید وجود دارد و به نوعی پیچیده‌تر و سرگرم‌کننده‌تر از گولاک وارزون ۱ شده است.

تیم دیاموند لند

این‌ها آغازی برای پایان CODM خواهند بود، حتی اگر این چیزی نباشد که توسعه‌دهنده‌ها درحال‌حاضر می‌گویند. کانال‌‌ها – تا 5 کانال برای چت کردن در تمام بازی‌های کالاف دیوتی وارزون موبایل، کالاف دیوتی وارزون 2.0 و کالاف دیوتی مدرن وارفیر 2 در دسترس قرار دارند. همینطور، با توجه به اینکه کالاف دیوتی وارزون 2 همراه با نسخه جدید کالاف منتشر می شود، انتظار میرود که دارای نقشه جدید، اسلحه‌ها، امتیازات و مکانیسم های منطبق با بازی جدید باشد.

http://eco-communication.irو گزینه­های دیگری که با خریداری سی پی ارزان شامل حال شما می­شود و بی­نهایت از بازی واقع­گرایانه­ی خود لذت می­برید. علاوه بر این­ها شما با هزینه کردن سی پی کافیست درون بازی بروید و وارد قسمت فروشگاه آن شده و هر چقدر که نیاز دارید بخرید. وارزون کالدرا نسبت به گذشته امکانات کمتری دارد، چرا که اکنون تنها در پلی لیست‌های عادی بتل رویال آن (همچون تک نفره و چهارنفره) بازی کنید و دیگر خبری از Plunder یا سایر حالات ویژه نیست. همچنین این عنوان تنها روی مپ Caldera قابل بازی خواهد بود و مپ‌های Rebirth Island و Fortune’s Keep از بازی کنار رفته‌اند، و البته خبری از بازگشت Verdansk نیز نیست.

  • ساختمان‌هایی تحت کنترل هوش مصنوعی در نقشه‌ی بازی هستند که در مکان‌های مشخصی ظاهر می‌شوند.
  • نقشه وردانسک نزد طرفداران کالاف دیوتی بسیار محبوب بوده و باید دید که آیا وردانسک در کالاف دیوتی وارزون موبایل هم همان محبوبیت همیشگی را خواهد داشت یا خیر.
  • اکتیویژن هم برای یاران وفادارش که این پیش‌ثبت‌نام را انجام می‌دهند جوایزی درنظر گرفته است.
این بازی که در ابتدا تنها برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس و پلی‌استیشن منتشر شده بود، تحسین‌های بسیاری را به همراه داشت. گیمرهای بسیاری تقاضای عرضه این بازی رایگان در سبک بتل رویال را روی پلتفرم اندروید داشتند. بالاخره، اکتیویژن به‌عنوان ناشر مجموعه کالاف دیوتی با خبر انتشار این بازی روی موبایل دل طرفداران خود را شاد کرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار