فصل دوم بازی وارزون 2 همه چیز درباره بتل پس، مپ تازه و اسلحه جدید! | gamerforum

از آنجایی که کشور ما تحریم است، نحوه پیش بردن مراحل نصب بازی اهمیت بیشتری دارید. به همین دلیل در این بخش با بیان و بررسی جزئیات مهم برای نصب بازی کالاف دیوتی وارزون به دنبال آن هستیم که کمترین انرژی را برای نصب بازی بگذارید. به این ترتیب به سادگی و راحتی می‌توانید تمامی نیازهای خود را برای نصب بازی به ارمغان آورید. با اینکه تاریخ انتشار بازی وارزون موبایل به صورت دقیق منتشر نشده است، پلیر هایی که به این بازی علاقه دارند می توانند در نسخه بتا یا پیش ثبت نام شرکت نمایند. به صورت کلی در حال حاضر فروشگاه گوگل پلی این بازی را آماده کرده و افراد با ورود به اکانت خود می توانند در آن پیش ثبت نام کنند. توجه داشته باشید که اعلان ها و اطلاعیه های بعدی این بازی توسط خود شرکت گوگل منتشر خواهد شد.

  • بدون شک متغیرهای بسیار بیشتری در موفقیت شما در گولاگ جدید وجود دارد و به نوعی پیچیده‌تر و سرگرم‌کننده‌تر از گولاک وارزون ۱ شده است.
  • پلیر های این بازی حتما باید استراتژی های قوی و سنگینی را مورد استفاده قرار دهند تا بتوانند در این بازی پیروز شوند.
  • در نسخه‌ی اول این قابلیت وجود نداشت و پس از پریدن به درون آب عملا از بازی کنار می‌رفتید، اما در این نسخه می‌توانید شنا کرده و از برخی از سلاح‌های محدود نظیر کلت نیز در هنگام شنا کردن استفاده کنید.
  • شرط پیروزی هم در این بخش این است که تیم بیشترین Kill را داشته باشد.
  • تا به‌حال خبرها از این حکایت داشت که بازی در زمانی نامشخص در سال 2023 عرضه خواهد شد.
اکتیویژن اعلام کرده که نه تنها نسخه 2022، بلکه از این به بعد تمامی نسخه های کالاف دیوتی و وارزون از پایه همراه با یکدیگر و در یک پکیج ارائه خواهند شد. می­دانید که شخصیت‌های کالاف دیوتی وارزون موبایل،با توجه به سطح شما قابل انتخاب هستند و هرکدام از آن‌ها می‌توانند با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارند، به شما در جنگ­ هایتان کمک کنند. سی پی وارزون موبایل قابلیت هایی را به شما می دهد که حتی در گیم پلی بازی تاثیر گذار است. همانطور که قبلا وعده داده شده بود، اکتیویژن نسخه اصلی کالاف دیوتی وارزون را با نام Warzone Caldera دوباره در دسترس بازیکنان قرار داد. کالاف دیوتی وارزون هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد ولی در سال ۲۰۲۳ می‌توانیم منتظر عرضه آن باشیم و شما از همان روز عرضه می‌توانید این بازی را از مایکت دریافت نمایید. برای رسیدن به مرحبه بعدی از بازی، لازم است تا این قوانین را تایید کنید.

http://eco-communication.ir

در آن، شما با یک بازیکن تصادفی همراه می‌شوید که او نیز طبیعتا در بازی مرده است. البته به نظر می‌رسد که بازی بازیکن هم‌تیمی شما در بازی را در اولویت قرار می‌دهد اما اگر تنها کشته شده باشید، طبیعتا با یک فرد غریبه هم‌تیمی خواهید شد. پس از گذراندن تمامی مراحل قبلی و تایید گزینه‌های مختلف، حال صفحه حدید برای شما باز خواهد شد. این گزینه اختیاری است و می‌توانید آن را انتخاب کرده یا بدون انتخاب کردن از آن گذر کنید.

ویتنام یا هند؛ گوشی سامسونگ ساخت کدام کشور بهتر است

هیجان‌انگیزمجله خبری گیمر فروم بخش رونمایی Project Aurora در شهریور 1401، موقعی بود که نقشه محبوب وردانسک به عنوان نقشه اصلی این بازی اعلام شد. شما هم قطعا در نسخه‌های کنسول و کامپیوتر خاطرات زیادی با نقشه وردانسک دارید و از بازگشت آن هیجان‌زده‌اید. بازی کالاف دیوتی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین و یکی از بهترین بازی‌ها در ژانر خودش است. نسخه وارزون این بازی طرفدارن زیادی در بین گیمر‌های کنسول و پی‌سی دارد و طی این مدت درخواست‌های زیادی برای نسخه موبایلی بازی هم وجود داشته است. تا این‌که بالاخره کمپانی اکتیویژن تصمیم گرفت به این درخواست‌ها پاسخ مثبت بدهد و کالاف‌ دیوتی‌باز‌ها را به آرزویشان برساند. همانطور که گفتیم نسخه آلفای وارزون موبایل در دسترس تعدادی از گیمرها قرار دارد تا بازی را از نظری گیمپلی بررسی کنند که در این میان ویدیوهایی از گیمپلی وارزون موبایل منتشر شد.

تیم ویجیاتو: بازی‌هایی که از حافظه پاکشون می‌کنیم تا دوباره تجربه‌شون کنیم

همچنین با عرضه این بازی جدید، احتمالا کالاف دیوتی در صورت خرید سی پی وارزون داشتن تعداد کافی بازیکنان همچنان حمایت خواهد شد. درست به مانند وارزونی که روی پی‌سی و کنسول‌ها شاهد آن بودیم، با مرگ هر بازیکن او به گولگ برده می‌شود و طی یک دوئل با یک بازیکن دیگر، برنده می‌تواند یک شانس مجدد پیدا کند و به بازی برگردد. در واقع، مکانیک‌هایی که می‌توانیم از کالاف دیوتی وارزون موبایل انتظار داشته باشیم بسیار شبیه به همان چیزی است که از وارزون انتظار داریم و این مسئله یکی از نقاط قوت این بازی به شمار می‌آید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار