صرافی کوکوین چیست؟ + ویدئو آموزشی ایرانیکارت

برای نمونه اگر حساب کاربری شما سطح صفر باشد، هنگام انجام یک ترید، شما فقط ۰.۱ % از مقدار ترید را به ‌عنوان کارمزد پرداخت می‌کنید. صرافی ارز دیجیتال کوکوین همچنین یک صفحه پشتیبانی ارائه می دهد که در صورت نیاز به کمک برای پیمایش سایت یا ویژگی ها و ابزارهای آن می تواند مفید باشد. کارمزد و هزینه‌ی معاملات از مواردی هستند که همواره مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد و گزینه‌ی مهمی برای کاربران است. در این مقاله مقدار کارمزد صرافی کوکوین را به شما ارائه می‌کنیم که در صورت تمایل می‌توانید از آن استفاده کنید.

این صرافی در سال 2017 به‌صورت رسمی شروع به‌کار کرد اما ساخت این پروژه از سال 2011 شروع شد. لذا بهتر است که بگوییم امکان پشتیبانی از طریق صرافی کوکوین برای کاربران وجود نداشته و همین موضوع باعث می شود که ریسک معاملات انجام شده در این صرافی برای کاربران ایرانی بالا برود. به همین خاطر توصیه می کنیم که حتما با دقت به انجام معاملات خود، در این صرافی معامله انجام دهید تا با مشکلی مواجه نشوید که بخواهید با پشتیبانی این صرافی تماس حاصل فرمایید. نموده اید، دیگر نیازی به ثبت نام مجدد در این صرافی نمی باشد. برای قرض‌گرفتن سرمایه از صرافی ابتدا روی علامت سه‌نقطه در سمت راست و بالای تصویر کلیک کنید و از منوی بازشده گزینه Borrow را انتخاب کنید.

1.از صفحه اصلی صرافی گزینه Assets را انتخاب نموده، سپس Main Account را انتخاب کنید. بررسی معایب صرافی کوکوین KuCoinدر مقابل مزایایی که این صرافی دارد، معایبی را نیز دارا می باشد. در این قسمت از مقاله شما می توانید با چند نمونه از معایب صرافی کوکوین آشنا شوید. صرافی کوکوین (Binance.US)، به آدرس binance.us ساخته کشور United States در سال 2019 شروع به فعالیت کرد.

تنظیمات پیشرفته Time In Force در اسپات صرافی کوکوین

برای تهیه بهترین vps برای بایننس روی کادر آبی رنگ زیر کلیک کنید. ارتباطی با بانک وجود ندارد برخی از بازبینان اظهار تاسف کردند که نمی توانند وجوه خود را مستقیماً از بانک خود واریز و برداشت کنند. دوره های آهسته تعداد انگشت شماری از کاربران می گویند که این سرویس تحت شلوغی و دوره های کند زمانی که حجم بالایی از معاملات رخ می دهد ، است. ایمیلها برخی از افراد اشاره کردند که فروشنده برای آنها ایمیل های تبلیغاتی زیادی ارسال کرده است ، حتی پس از چندین بار تلاش برای لغو اشتراک. رابط کاربری رابط کاربری این برنامه به عنوان بی نظم و پیمایش آسان توصیف شد. © تمامی حقوق این وبسایت نزد ارز یار محفوظ می باشد و هر گونه کپی برداری پیگردقانونی خواهد داشت.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار