قهوه لاته گانودرما

اسپرسو تهیه شده از دانه‌های قهوه روبوستا و عربیکا که با خامه غیر لبنی تهیه شده و با کف جذاب و دل‌انگیزی که دارد می‌تواند توقعات قهوه خورهای حرفه‌ای را هم برآورده کند. این قهوه فاقد لاکتوز است و حتی افراد با بیماری lactose intolerant نیز می‌توانند از این نوشیدنی لذت ببرند. دکتر بیز با اضافه کردن قارچ گانودرما لوسیدوم به این محصول خواص درمانی این خوراکی را افزایش داده و باعث شده است تا این قهوه بتواند با کمک به سلامت جسم و روان، یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در بین خانواده نوشیدنی‌های گانودرما باشد.

فواید و خواص کافه لاته گانودرما

قهوه گانودرما دکتر بیز با قیمت مصوب 398 هزار تومان توسط نمایندگان مستقیم شرکت دکتر بیز عرضه می شود. بنابراین فروش محصولات گانودرما با قیمت پایین، تاییدی بر عرضه محصولات تقلبی، تاریخ گذشته و یا دستکاری شده می باشد. گانودرما نام قارچی است که این روزها بسیار به گوش می رسد و همه در خصوص خواص درمانی خاص آن شنیده ایم. این قارچ که به دلیل اثرات درمانی فوق العاده خود در سال های اخیر از محبوبیت بالایی برخوردار شده است این بار توسط شرکت دکتر بیز به صورت قهوه گانودرما لاته تولید شده است که لذت استفاده از این قارچ درمانی را چندین برابر می کند. قیمت قهوه گانودرما لاته دکتر بیز به دلیل تخفیف های ماهیانه ای سایت بیزکالا با قیمت مناسب تری ارائه می شود.

  • این ورم ممکن است به صورت ناگهانی و یا به مرور زمان ایجاد شده باشد.
  • خواص قهوه گانودرما لاته دکتر بیز بسیار زیاد است اما از جمله این خواص میتوان به پاکسازی و سم زدایی بدن، بهبود و درمان دیابت، بهبود حافظه، کاهش خستگی و افزایش سطح انرژی و … اشاره کرد.
  • به طوری که در حال حاضر می توان گفت این محصول شرکت دکتر بیز، جزو پرطرفدارترین انواع قهوه ها در بازار ایران می باشد.
  • درمان یبوست به خاطر برهم زدن معده های گرم با معتدل ساختن آن هم از دیگر مزایای لاته میباشد .
  • پس از سال‌ها و با تکیه بر اعتماد و رهنمود مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه محصولات بهداشت، سلامت و زیبایی را در کنار بهترین قیمت ارسال و ارسال سریع در سراسر ایران ایجاد کنیم.
ترکیب این دو اکسیر شفابخش در کنار هم باعث می شود که برای مثال از بیماری های ورم روده و معده و رفلاکس معده جلوگیری به عمل آید و یا درمان شود و از این رو برای گوارش بسیار مفید می باشد. همچنین بافت خامه ای مانندی که قهوه گانودرما لاته دارد، باعث بهبود زخم های معده و رفع یبوست شده که این خود نیز سلامت پوست را نیز به همراه دارد. مصرف این نوع قهوه لاته بیز​ باعث بالا رفتن سیستم ایمنی بدنی فرد شده و فشار و چربی خون وی کنترل می شود. یکی از ویژگی ها و خواصی که این نوع قهوه لاته بیز​ دارد، می توان به خاصیت قهوه لاته گانودرما برای لاغری اشاره داشت که چربی سوزی فوق العاده است و با مصرف مناسب در روز می توان کاهش وزن ناشی از مصرف قهوه لاته را شاهد سایت آریو کالا بود. طبیعتاً قرار گیری گانودرما و دانه‌ های قهوه در کنار هم می تواند خواص منحصر به فردی داشته باشد به طوری که لازم است بدانید یکی از مهمترین فواید قهوه لاته گانودرما از بین بردن رفلاکس و ورم معده می باشد.

کافه لاته با قارچ گانودرما بیز طبیعت سرد و تر دارد و برای کسانی که طبع بدنشان گرم و خشک است بسیار توصیه می شود . گانودرما لاته مخلوطی از شیر خشک طبیعی و قهوه و گانودرما می باشد که طعم لذیذی دارد . البته طعم دلنشین آن بیشتر به خاطر خامه ای است که در آن به کار برده شده است . لاته برای انواعی از بیماری ها پیشنهاد می شود که از جمله آن بهبود بیماری های گوارشی و درد های مفاصل می باشد . تغییر سایز و چربی سوزی فوری از مزایای برجسته ی قهوه لاته گانودرما به شمار می رود .

بیز شاپ

قهوه لاته گانودرما

با اضافه کردن مقداری شیر می‌توان از حرارت موجود در قهوه کاست و طعمی خوش به آن افزود و خطر ابتلا به سرطان نیز کاهش خواهد یافت . اگر به دنبال کاهش وزن هستید بهتر است قهوه خود را بدون شیر و شکر میل کنید . در حقیقت هر فنجان قهوه ساده four.7 کالری دارد و این مقدار شما را در کاهش وزن کمک خواهد کرد اما در تضاد با قهوه ساده ، یک فنجان قهوه با شیر یا شکر به طور حیرت آوری دارای fifty six کالری می‌باشد . دوست عزیز واحد تامین داروخانه آنلاین دکتر اصیلی (مفید طب) درصدد تامین این محصول می باشد، شما میتوانید با کلیک بر روی گزینه “موجود شد به من اطلاع بده” شماره موبایل خود را وارد نمایید تا از موجود شدن محصول از طریق پیامک باخبر شوید. این قارچ آدابتوژن (سازش زا) بوده و متابولیسم بدن را متعادل میکند. گانودرما لوسیدوم هزاران سال در طب سنتی ژاپن و چین باستان مورد استفاده قرارگرفته و ژاپنی ها به آن رِیشی به معنی “پادشاه گیاهان” می گویند.

کافه لاته گانودرما یکی از خوش طعم ترین قهوه های آماده تولید شده توسط شرکت بیز میباشد. کافه لاته در حال حاضر بسیار پرطرفدار بوده و یکی از نوشیدنی هایی است که در کافی شاپ ها سرو میشود. با خرید کافه لاته گانودرما دیگر نیازی نیست برای نوشیدن این قهوه خوش طعم به کافی شاپ بروید و میتوانید در خانه در کمترین زمان ممکن این نوشیدنی خوش طعم را برای خود تهیه کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار