معنی کلش آف کلنز واژه‌نامه آزاد | gamerforum

اگر همین حالا هم جزو بیش از نیم میلیارد نفر علاقه‌مند به این بازی هستید، می‌توانید با بروزرسانی کلش اف کلنز از بازار، دوباره وارد دنیای جنگ قبیله‌ها شوید. بازی کلش آف کلنز یکی از بهترین بازی‌های سبک استراتژی می‌باشد که تا به حال برای اندروید و iOS عرضه شده است. همیشه سوالاتی درباره نصب کلش آف کلنز برای کامپیوتر بدون شبیه ساز مطرح می‌شود. اما باید بگوییم این بازی را در کامپیوتر فقط می‌توان با کمک شبیه‌سازها اجرا کرد.

نقش آفرینی

اما برای خرید مستقیم از اپ استور، باید حساب کاربری خود را شارژ کرده باشید. برای این منظور، استفاده از گیفت کارت جهت خرید جم گزینه مناسبی خواهد بود. البته ظرفیت و حجم این مخزن نیز محدودیت دارد و در حالت عادی (سطح نقره ای) شما قادر به ذخیره سازی 5 میلیون طلا و 5 میلیون اکسیر بنفش و 50 هزار اکسیر سیاه یا همان نفت را خواهید داشت. جالب اینجا که با خرید گلد پس کلش یا همان خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز تمامی محدودیت های بالا 5 برابر بیشتر خواهد شد! سایت هزار جم در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است و هدف آن ارائه خدمات خرید درون برنامه ای انواع بازی های موبایلی مثل کلش آف کلنز و کلش رویال و پاب جی و فورتینایت و …..

دانلود کلش اف کلنز Clash of Clans 15.83.27 – جدیدترین نسخه اندروید

پس همیشه چالش های سنگین تر را در ابتدای هر ماه انتخاب کنید که فرصت کافی برای انجام آن داشته باشید. چالش های فصلی در بازی کلش اف کلنز به سه صورت تقسیم بندی شده است. به طور مثال حدودا هر 10 روز یک بار بازی یک سری پیشنهادات ویژه کلش اف کلنز داخل فروشگاه اضافه میکنه و محدودیت زمانی 48 ساعت برای خرید میزاره. یعنی بعد از گذشت 2 روز این افر ها به طور کل حذف خواهند شد و دیگر قابل خرید نمی باشند.

http://eco-communication.ir

اگر بخواهید از مجله خبری گیمر فروم‌های مود شده استفاده کنید نمی‌توانید به سرور اصلی متصل شوید و گوشی یا تبلت شما شاید هک شود. اگر می‌خواهید به سادگی در Clash of Clans به صورت قانونی تقلب کنید و با هیچ خطری رو به نشوید، می‌توانید از چند راه حل ساده استفاده کنید. قدرتمندترین ترکیب خود را برای کلن وارها نگه دارید و در وارهای معمولی، با توجه به هدفی که دارید نیروهای خود را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید به لیگ‌های بالاتر بروید، کار سخت‌تری دارید چون باید یک ارتش با نیروهایی متنوع داشته باشید. اگر هدف شما در این بازی تنها فارم کردن منابع است، می‌توانید با یک ترکیب ساده و ارزان (برای مثال گوبلین و آرچر) به موفقیت برسید. در مقایسه با بسیاری از بازی‌های استراتژیک در رایانه‌های شخصی، نمی‌توان گفت عملکرد این بازی در صداگذاری کاملا درخشان است اما در گوشی‌های هوشمند و بازی‌های استراتژیک، کلش در این زمینه هم عملکردی کم‌نقص دارد.

  • بازی کلش اف کلنز استراتژی محبوب و اعتیاد آور از سوی کمپانی معروف سوپرسل ساخته و ارایه شده است .
  • بخش Friendly Battle‌ جزو بهترین قسمت‌های بازی است که طرفداران زیادی نیز دارد.
  • اگر بتوانید قفل های نیرو های خاص و سربازان را باز کنید باعث افزایش جم میشود .
  • همچنین وجود کلن کسل در مرکز بیس و پشت چندین دیوار می‌تواند کار دشمنان را بیش از حد سخت کند.
  • سرعت بخشیدن به تولید و تقویت نیروها برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر از دیگر کاربردهای جم‌ها است که باعث می‌شود، همه گیمرها برای دستیابی به آن‌ها تلاش کنند.

● Builder Base خود را به قلعه ای شکست ناپذیر تبدیل کنید و بازیکنان رقیب را در Versus Battles شکست دهید. ● تجربه‌های PVP سفارشی خود را از طریق چالش‌های دوستانه، جنگ‌های دوستانه و رویدادهای زنده ویژه ایجاد کنید. ● در Clan Wars به ​​عنوان یک تیم با میلیون ها بازیکن فعال در سراسر جهان مبارزه کنید.

آفر صندوقچه Vault کالاف دیوتی موبایل

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار